Ons aanbod is complex, hoe maken we het weer eenvoudig?

VRAAG /

Ons aanbod is te complex, hoe maken we het weer eenvoudig?

 

Als de ambitie voor de toekomst duidelijk is, zijn we klaar voor de volgende stap. Een heldere merkarchitectuur, een tot de verbeelding sprekende merkstrategie en visuele identiteit. Deze ontwikkelen we samen met ervaren grafisch ontwerpers en art directors.

Case: Hendrick de Keyser Monumenten (2020 – 2022)

Vraag: help ons met het vereenvoudigen en verhelderen van ons producten- en dienstenaanbod.

Samen met Maarten van de Vijfeijken van Goed Stel Mensen werkt Lonneke Mertens aan verandering bij de meer dan 100-jarige erfgoedvereniging. Alle producten en diensten vallen nu onder één merk en aansprekende belofte: Hendrick de Keyser Monumenten. De deuren naar het Nederlandse publiek zijn geopend: “Kom binnen in de nationale woongeschiedenis!”.

 

Foto: cover NRC Bijlage, fotograaf Marie Wanders, hendrickdekeyser.nl