Geef ons advies over positionering en communicatiestrategie

VRAAG / 

Geef ons advies over positionering en communicatiestrategie

Samen met opdrachtgevers ontwikkelen we een strategie voor de toekomst. Dat levert een realistisch projectplan of programma op met betekenisvolle (maatschappelijke) proposities.

Case: Duurzaam Bankieren ABN AMRO  (2015 – 2019)

Vraag: ontwikkel een communicatiestrategie met kernthema’s voor de afdeling Duurzaam Bankieren bij ABN AMRO.

Vertaal de strategie naar een ‘bankbreed’ programma met een duidelijke aansturing. Profileer de duurzame ambities van de bank naar activiteiten die  bijdragen aan kennis over de thema’s, een positieve houding en ander gedrag. In de organisatie, maar ook daarbuiten.

ABN AMRO rapporteert sinds 2015 als eerste financiële instelling over de impact van haar bedrijfsactiviteiten op mensenrechten. De bank benoemt de dilemma’s in de dagelijkse praktijk, organiseert internationale conferenties en dialogen, educatie- en communicatie-activiteiten.

 

Foto: gids ABN AMRO Our path towards respecting Human Rights.